Garantie

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. 

We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. 

Wat is een goed product?

Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. 

Je rechten tijdens de garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 

Klacht of defect binnen garantie

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten van reparatie, vervanging, en verzendkosten binnen de garantie voor onze rekening. 

Klacht melden

Meld je klacht via een email naar info@slijpgear.nl